Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40531
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Minh Đườngvi
dc.date.accessioned2018-05-24T02:59:48Z-
dc.date.available2018-05-24T02:59:48Z-
dc.date.issued2005vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40531-
dc.descriptionHà Nội: lao động-xã hội, 2005vi
dc.description.abstractDịch vụ khách hàng. Quản trị marketing. Xúc tiến thương mại trong hoạt động kinh doanh thương mại.vi
dc.language.isovivi
dc.titleGiáo trình quản trị thương mại (Trọn bộ 2 tập). Tập 2 (Dùng trong các trường đại học và cao đẳng)vi
dc.typeBookvi
Appears in Collections:Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...