Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40672
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhilip, Kotlervi
dc.date.accessioned2018-05-24T03:00:56Z-
dc.date.available2018-05-24T03:00:56Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40672-
dc.descriptionHà Nội: Lao động xã hội, 2007.vi
dc.description.abstractCơ sở xã hội của marketing. Qua trình quản trị marketing. Hệ thống nghiên cứu và thông tin marketing. Môi trường marketing. Thị trường người tiêu dùng và hành vi mua hàng. Thị trường các doanh nghiệp và hành vi mua của doanh nghiệp. Phân khúc thị trường.vi
dc.language.isovivi
dc.titleMarketing Essentials= Marketing căn bảnvi
dc.typeBookvi
Appears in Collections:Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...