Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40778
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTổ chức Hợp tác Kỹ thuật Đức - Dự án GTZ TAvi
dc.date.accessioned2018-05-24T03:01:51Z-
dc.date.available2018-05-24T03:01:51Z-
dc.date.issued2006vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40778-
dc.language.isovivi
dc.publisherBộ xây dựngvi
dc.subjectQuan hệ khách hàngvi
dc.subjectQuản trị doanh nghiệpvi
dc.titleHướng dẫn về Quản lý quan hệ khách hàng cho các doanh nghiệp quản lý nước thải ở Việt Nam - Giudelines on Customer relations management for public wasterwater enterprises in Viet Namvi
dc.typeBookvi
Appears in Collections:Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
QTKD.47.HAO.PDF1.22 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...