Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/44900
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Hảivi
dc.date.accessioned2018-05-24T07:56:53Z-
dc.date.available2018-05-24T07:56:53Z-
dc.date.issued2008vi
dc.identifier.citationTạp chí Thông tin & Phát triển Số 05(20)/2008vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/44900-
dc.language.isovivi
dc.subjectDịch vụvi
dc.titleKiến thức về hành vi thông tin trong thiết kế các sản phẩm và dịch vụvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:KT Viễn thông (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...