Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/46639
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPGS.TS. Lê Thị Hoài Châuvi
dc.contributor.authorPGS.TS. CL. Aude Comitivi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:19:09Z-
dc.date.available2018-05-24T08:19:09Z-
dc.date.issued2011vi
dc.identifier.citationTạp chí Khoa học ĐHSP TP HCM, Số 31 năm 2011vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/46639-
dc.language.isovivi
dc.subjectThuyết nhân họcvi
dc.titleNhững đóng góp của thuyết nhân học đối với việc phân tích giờ học trên lớpvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...