Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/46652
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn Bảo Hoàng Thanhvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:19:13Z-
dc.date.available2018-05-24T08:19:13Z-
dc.date.issued2009vi
dc.identifier.citationTẠP CHÍ KHOA HỌC VÀ CÔNG NGHỆ, ĐẠI HỌC ĐÀ NẴNG - SỐ 2(31).2009vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/46652-
dc.language.isovivi
dc.subjectTrắc nghiệm khách quanvi
dc.subjectChất lượng đào tạovi
dc.titleSử dụng ngân hàng câu hỏi trắc nghiệm khách quan làm phương tiện dạy học để đảm bảo và nâng cao chất lượng đào tạo đại họcvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...