Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/46987
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng Quốc, Địnhvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:21:21Z-
dc.date.available2018-05-24T08:21:21Z-
dc.date.issued2008vi
dc.identifier.citationTạp chí Công nghệ Ngân hàng Số 27 - Tháng 06/2008vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/46987-
dc.language.isovivi
dc.subjectKhách hàngvi
dc.titleQuan hệ Khách hàng - Ngân hàng trong giai đoạn hiện nay Đòi hỏi từ phía khách hàng về dịch vụ ngân hàngvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...