Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/46987
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng Quốc, Địnhvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:21:21Z-
dc.date.available2018-05-24T08:21:21Z-
dc.date.issued2008vi
dc.identifier.citationTạp chí Công nghệ Ngân hàng Số 27 - Tháng 06/2008vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/46987-
dc.language.isovivi
dc.subjectKhách hàngvi
dc.titleQuan hệ Khách hàng - Ngân hàng trong giai đoạn hiện nay Đòi hỏi từ phía khách hàng về dịch vụ ngân hàngvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KH.16.PDF1.2 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...