Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/46991
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê Văn, Huyvi
dc.contributor.authorNguyễn Thị Hà, Myvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:21:23Z-
dc.date.available2018-05-24T08:21:23Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.citationTạp chí Ngân hàng Số 12 - Tháng 06/2007vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/46991-
dc.language.isovivi
dc.subjectKhách hàngvi
dc.titleXây dựng mô hình lý thuyết và phương pháp đo lường về chỉ số hài lòng khách hàng ở Việt Namvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kh.28.PDF353.95 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...