Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/46995
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTh.S.Hoàng Văn, Ngôvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:21:24Z-
dc.date.available2018-05-24T08:21:24Z-
dc.date.issued2004vi
dc.identifier.citationTạp chí Phát triển Giáo dục Số 12 - Tháng 12/2004vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/46995-
dc.language.isovivi
dc.subjectKhách hàngvi
dc.titleTìm hiểu hệ thống quản lý chất lượng toàn diện và khái niệm "Khách hàng" trong hệ thốngvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...