Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47013
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTh.S.Trần Văn, Hiệuvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:21:29Z-
dc.date.available2018-05-24T08:21:29Z-
dc.date.issued2005vi
dc.identifier.citationTạp chí Thị trường Tài chính tiền tệ 01.11.2005vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47013-
dc.language.isovivi
dc.subjectKhách hàngvi
dc.titlePhân loại khách hàng với việc xây dựng nền khách hàng bền vững của NHTM trong điều kiện hội nhậpvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...