Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47076
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorThái Thanh, Hàvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:21:49Z-
dc.date.available2018-05-24T08:21:49Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47076-
dc.language.isovivi
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế , Đại học Huếvi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleĐánh giá sự hài lòng của khách hàng đối với dịch vụ viễn thông di động tại tỉnh Thừa Thiên Huếvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...