Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47080
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorThS. Nguyễn Quốc, Nghivi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:21:50Z-
dc.date.available2018-05-24T08:21:50Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.citationTạp chí Đại học Công nghiệpvi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47080-
dc.language.isovivi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleĐánh giá mức độ hài lòng của khách hàng của các trung tâm giới thiệu việc làm ở TP. Cần Thơvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...