Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47082
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ Thanh, Hươngvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:21:51Z-
dc.date.available2018-05-24T08:21:51Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.citationTạp chí Khoa học ĐHQGHN, Kinh tế và Kinh doanh 26 (2010) 67-77vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47082-
dc.language.isovivi
dc.subjectKinh tế thương mạivi
dc.titleTự do hóa thương mại dịch vụ trong vòng Doha và các nước đang phát triểnvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bai 1. Vu Thanh Huong.pdf668.59 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...