Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47093
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê Thế, Giớivi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:21:54Z-
dc.date.available2018-05-24T08:21:54Z-
dc.date.issued2008vi
dc.identifier.citationTẠP CHÍ KHOA HỌC VÀ CÔNG NGHỆ, ĐẠI HỌC ĐÀ NẴNG - SỐ 6(29).2008vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47093-
dc.language.isovivi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectDoanh nghiệpvi
dc.titleThúc đẩy mối liên kết giữa doanh nghiệp và hỗ trợ thị trường các sản phẩm và dịch vụ trên địa bàn TP. Đà Nẵngvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...