Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47095
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng Văn, Mỹvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:21:55Z-
dc.date.available2018-05-24T08:21:55Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.citationTẠP CHÍ KHOA HỌC VÀ CÔNG NGHỆ, ĐẠI HỌC ĐÀ NẴNG - SỐ5(40).2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47095-
dc.language.isovivi
dc.subjectKinh tế phát triểnvi
dc.subjectChiến lược kinh doanhvi
dc.titleTập đoàn kinh tế : Định hướng chiến lược kinh doanh trong bối cảnh toàn cầu hóavi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...