Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47095
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng Văn, Mỹvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:21:55Z-
dc.date.available2018-05-24T08:21:55Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.citationTẠP CHÍ KHOA HỌC VÀ CÔNG NGHỆ, ĐẠI HỌC ĐÀ NẴNG - SỐ5(40).2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47095-
dc.language.isovivi
dc.subjectKinh tế phát triểnvi
dc.subjectChiến lược kinh doanhvi
dc.titleTập đoàn kinh tế : Định hướng chiến lược kinh doanh trong bối cảnh toàn cầu hóavi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24-dangvanmy.pdf380.89 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...