Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47100
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn Thị Trâm, Anhvi
dc.contributor.authorHuỳnh Phan Thúy, Vivi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:21:56Z-
dc.date.available2018-05-24T08:21:56Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.citationTẠP CHÍ KHOA HỌC VÀ CÔNG NGHỆ, ĐẠI HỌC ĐÀ NẴNG - SỐ5(40).2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47100-
dc.language.isovivi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleTiếp cận chuỗi cung ứng nhằm nâng cao lợi thế cạnh tranh cho mặt hàng tôm thẻ chân trắng - Trường hợp Công ty Cổ phần Nha Trang SEAFOODS F17vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...