Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47116
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHồThịThúy, Ngavi
dc.contributor.authorHoàng Trọng, Hùngvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:22:02Z-
dc.date.available2018-05-24T08:22:02Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.citationẠP CHÍ KHOA HỌC VÀ CÔNG NGHỆ, ĐẠI HỌC ĐÀ NẴNG - SỐ4(39).2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47116-
dc.language.isovivi
dc.subjectQuản trị doanh nghiệpvi
dc.titleCác nhân tố tác động đến sự hài lòng của doanh nghiệp công nghiệp đối với hệ thống quản lý chất lượng ISO 9000vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...