Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47303
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Phạm Thị Bích, Hồngvi
dc.contributor.authorHoàng Thị Bích, Hồngvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:23:02Z-
dc.date.available2018-05-24T08:23:02Z-
dc.date.issued2008vi
dc.identifier.citationTuyển tập Báo cáo “Hội nghị Sinh viên Nghiên cứu Khoa học” lần thứ 6 Đại học Đà Nẵng - 2008vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47303-
dc.language.isovivi
dc.subjectQuản trị thương hiệuvi
dc.subjectĐiện thoại Samsungvi
dc.titleNghiên cứu kiến thức thương hiệu điện thoại di động Samsungvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...