Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47328
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê Bảo, Lâmvi
dc.contributor.authorLê Văn, Hưởngvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:23:10Z-
dc.date.available2018-05-24T08:23:10Z-
dc.date.issued2012vi
dc.identifier.citationTạp chí Khoa học, Đại học Mở TP.HCM- Số 4/2012vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47328-
dc.language.isovivi
dc.subjectKinh tế thương mạivi
dc.subjectDoanh nghiệpvi
dc.titlePhân tích các yếu tó ảnh hưởng đến quyết định đầu tư của doanh nghiệp tại tỉnh Tiền Giangvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...