Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47349
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTS. Trần Hồng, Giangvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:23:17Z-
dc.date.available2018-05-24T08:23:17Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.citationTạp chí Kinh tế & Phát triểnvi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47349-
dc.language.isovivi
dc.subjectKinh tế thương mạivi
dc.titleMột số giải pháp nâng cao hiệu quả hoạt động xúc tiến thương mại trong quá trình hội nhập kinh tế quốc tếvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...