Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47353
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTS. Hồ Thủy, Tiênvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:23:18Z-
dc.date.available2018-05-24T08:23:18Z-
dc.date.issued2012vi
dc.identifier.citationTạp chí Khoa học, Đại học Mở TP.HCM- Số 4/2012vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47353-
dc.language.isovivi
dc.subjectCông ty Bảo hiểmvi
dc.subjectQuản trị thương hiệuvi
dc.titleXây dựng chỉ số RBI - ROLE OF BRAND INDEX trong định giá thương hiệu công ty Bảo hiểmvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...