Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47478
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTS Nguyễn Bách, Khoavi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:23:56Z-
dc.date.available2018-05-24T08:23:56Z-
dc.date.issued2004vi
dc.identifier.citationTạp chí kinh tế và phát triểnvi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47478-
dc.language.isovivi
dc.subjectTài chính ngân hàngvi
dc.subjectTín dụngvi
dc.titleTín dụng bán lẻ một công cụ hữu hiệu trong cạnh tranh dịch vụ khách hàng và kích cầu trong thương mại nước tavi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...