Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/48315
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Anh Tuấnvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:27:50Z-
dc.date.available2018-05-24T08:27:50Z-
dc.date.issued2008vi
dc.identifier.issn0868-3581vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/48315-
dc.language.isovivi
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu châu Âu, số 4; tr. 37-39vi
dc.subjectNghiên cứu châu Âuvi
dc.titleVai trò của đối ngoại tổng hợp trong xây dựng thương hiệu quốc giavi
Appears in Collections:Nghiên cứu Thế giới (TC)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
000000CVv181S042008037.pdf140.5 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...