Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/49251
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDoãn, Công Khánhvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:32:31Z-
dc.date.available2018-05-24T08:32:31Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.issn1859-0039vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/49251-
dc.language.isovivi
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Trung Quốc, số 1; tr. 41-59vi
dc.subjectNghiên cứu Trung Quốcvi
dc.titlePhát triển quan hệ thương mại Việt Nam - Trung Quốc thành hình mẫu của quan hệ hữu nghị và hợp tác trong thế kỷ XXIvi
Appears in Collections:Nghiên cứu Thế giới (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...