Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/49294
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Kim Ngavi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:32:45Z-
dc.date.available2018-05-24T08:32:45Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.issn1859-0039vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/49294-
dc.language.isovivi
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Trung Quốc, số 2; tr. 46-58vi
dc.subjectNghiên cứu Trung Quốcvi
dc.titleĐặc trưng của thương mại Trung - Việt và phân tích nguyên nhân của nóvi
Appears in Collections:Nghiên cứu Thế giới (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...