Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/55638
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Anh, TS.-
dc.date.accessioned2019-05-23T09:25:16Z-
dc.date.available2019-05-23T09:25:16Z-
dc.date.issued2013-08-
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/55638-
dc.descriptionGiáo dục số 315 kì 1-8/2013vi
dc.language.isovivi
dc.publisherGiáo dụcvi
dc.subjectPhương pháp giảng dạyvi
dc.subjectNăng lực sáng tạovi
dc.subjectHọc sinhvi
dc.subjectToán hình họcvi
dc.subjectSuy luận logicvi
dc.subjectGiáo dục trung họcvi
dc.titleBồi dưỡng năng lực sáng tạo cho học sinh trung học cơ sở thông qua khai thác suy luận logic từ các bài toán hình học phổ biến trong dạy học toán.vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...