Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/55685
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Ái Lâm-
dc.contributor.authorNguyễn, Hồng Nga-
dc.date.accessioned2019-06-06T08:19:51Z-
dc.date.available2019-06-06T08:19:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/55685-
dc.descriptionKhoa học Xã hội Việt Nam Số 1 - 2019vi
dc.language.isovivi
dc.publisherKhoa học xã hội Việt Namvi
dc.subjectChính sáchvi
dc.subjectNhật Bảnvi
dc.subjectKhoa học và công nghệvi
dc.subjectThương mại hóa sản phẩmvi
dc.titleThương mại hóa sản phẩm khoa học và công nghệ của các trường đại học Nhật Bảnvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...