Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/55780
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Quý Long-
dc.date.accessioned2019-07-02T08:01:03Z-
dc.date.available2019-07-02T08:01:03Z-
dc.date.issued2018-06-
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/55780-
dc.descriptionKhoa học xã hội Việt Nam số 6 năm 2018vi
dc.language.isovivi
dc.publisherKhoa học xã hội Việt Namvi
dc.subjectTiếp cận giáo dụcvi
dc.subjectGiáo dục trung họcvi
dc.subjectTrẻ emvi
dc.subjectViệt Namvi
dc.titleNhững yếu tố ảnh hưởng đến việc tiếp cận giáo dục trung học của trẻ em Việt Nam.vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Xã hội học (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...