Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/55780
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Quý Long-
dc.date.accessioned2019-07-02T08:01:03Z-
dc.date.available2019-07-02T08:01:03Z-
dc.date.issued2018-06-
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/55780-
dc.descriptionKhoa học xã hội Việt Nam số 6 năm 2018vi
dc.language.isovivi
dc.publisherKhoa học xã hội Việt Namvi
dc.subjectTiếp cận giáo dụcvi
dc.subjectGiáo dục trung họcvi
dc.subjectTrẻ emvi
dc.subjectViệt Namvi
dc.titleNhững yếu tố ảnh hưởng đến việc tiếp cận giáo dục trung học của trẻ em Việt Nam.vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Xã hội học (TC)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Trần Qúy Long.pdfToàn văn527.87 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...