Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/55899
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDương, Thị Bích Hạnh-
dc.date.accessioned2019-08-28T08:11:50Z-
dc.date.available2019-08-28T08:11:50Z-
dc.date.issued2016-01-
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/55899-
dc.descriptionTạp chí Ngôn ngữ và đời sống. Số 1 (243)-2016vi
dc.language.isovivi
dc.publisherTạp chí Ngôn ngữ và đời sốngvi
dc.subjectTừ đồng nghĩavi
dc.subjectTừ gần nghĩavi
dc.subjectTừ trái nghĩavi
dc.subjectHồ Chí Minhvi
dc.subjectGiáo dụcvi
dc.titleTừ đồng nghĩa, từ gần nghĩa, từ trái nghĩa với tư cách là phương thức liên kết trong "Hồ Chí Minh - về vấn đề giáo dục"vi
dc.title.alternativeOn the use of synonyms, superordinates, hyponyms and antonyms as cohesion means in "HoChi Minh - on the education"vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Ngôn ngữ (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...