Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/56029
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Thị Thanh-
dc.date.accessioned2019-09-27T03:04:37Z-
dc.date.available2019-09-27T03:04:37Z-
dc.date.issued2019-02-
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/56029-
dc.descriptionTạp chí Giáo dục, Số 448 Kì 2 - 2/2019vi
dc.language.isovivi
dc.publisherGiáo dụcvi
dc.subjectNăng lực giải quyếtvi
dc.subjectSáng tạovi
dc.subjectHọc sinhvi
dc.subjectGiáo dục Trung họcvi
dc.subjectMiền núivi
dc.subjectToán hình họcvi
dc.titlePhát triển năng lực giải quyết vấn đề và sáng tạo cho học sinh trung học cơ sở miền núi phía Bắc thông qua các bài toán hình học có nội dung gắn với thực tiễn.vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...