Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/56033
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVõ, Xuân Mai-
dc.date.accessioned2019-09-27T03:15:56Z-
dc.date.available2019-09-27T03:15:56Z-
dc.date.issued2019-02-
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/56033-
dc.descriptionTạp chí Giáo dục, Số 448 Kì 2 - 2/2019vi
dc.language.isovivi
dc.publisherGiáo dụcvi
dc.subjectNăng lực trực giácvi
dc.subjectToán họcvi
dc.subjectGiáo dục Trung họcvi
dc.subjectDạy họcvi
dc.titleKhái niệm và một số đặc trưng của năng lực trực giác toán học trong dạy học toán ở trường Phổ thông.vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...