Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/56251
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Thị Thúy Hằng-
dc.date.accessioned2019-12-18T09:01:02Z-
dc.date.available2019-12-18T09:01:02Z-
dc.date.issued2019-06-
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/56251-
dc.descriptionTạp chí Giáo dục, Số 455 (Kì 1 - 6/2019)vi
dc.language.isovivi
dc.publisherGiáo dụcvi
dc.subjectFriendly learning environmentvi
dc.subjectBuilding the learning environmentvi
dc.subjectStudentvi
dc.subjectTeachervi
dc.subjectMôi trường học tậpvi
dc.subjectGiáo viênvi
dc.subjectGiáo dục trung họcvi
dc.titleVai trò của giáo viên trong xây dựng môi trường học tập thân thiện cho học sinh ở nhà trường phổ thông.vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...