Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/56256
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Tiến Đạt-
dc.contributor.authorTrần, Thúy Ngà-
dc.date.accessioned2019-12-18T09:19:03Z-
dc.date.available2019-12-18T09:19:03Z-
dc.date.issued2019-06-
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/56256-
dc.descriptionTạp chí Giáo dục, Số 455 (Kì 1 - 6/2019)vi
dc.language.isovivi
dc.publisherGiáo dụcvi
dc.subjectIntegratevi
dc.subjectDevelop competencyvi
dc.subjectMathematicsvi
dc.subjectIntegrated teachingvi
dc.subjectPhương pháp giảng dạyvi
dc.subjectDạy học tích hợpvi
dc.subjectGiáo dục tiểu họcvi
dc.subjectMôn toánvi
dc.titleMột số vấn đề về dạy học tích hợp trong môn toán ở trường tiểu học.vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...