Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/56259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Tình-
dc.contributor.authorVũ, Thị Thu Hoài-
dc.date.accessioned2019-12-18T09:33:03Z-
dc.date.available2019-12-18T09:33:03Z-
dc.date.issued2019-06-
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/56259-
dc.descriptionTạp chí Giáo dục, Số 455 (Kì 1 - 6/2019)vi
dc.language.isovivi
dc.publisherGiáo dụcvi
dc.subjectHà Tĩnhvi
dc.subjectNăng lực thực nghiệm hóa họcvi
dc.subjectGiáo dục Trung họcvi
dc.titleThực trạng thiết kế và sử dụng bài tập thực nghiệm để phát triển năng lực thực nghiệm hoá học ở các trường Trung học phổ thông huyện Hương Sơn, tỉnh Hà Tĩnh.vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...