Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/56734
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCao, Cự Giác-
dc.contributor.authorLê, Danh Bình-
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Diễm Hằng-
dc.date.accessioned2020-05-20T03:06:51Z-
dc.date.available2020-05-20T03:06:51Z-
dc.date.issued2019-10-
dc.descriptionTạp chí Giáo dục, Số 463 (Kì 1 - 10/2019)vi
dc.language.isovivi
dc.publisherTạp chí Giáo dụcvi
dc.subjectKhoa học tự nhiênvi
dc.subjectKhung năng lượngvi
dc.subjectGiáo dục Trung họcvi
dc.subjectPisavi
dc.subjectĐánh giá học sinhvi
dc.titleXây dựng khung năng lực khoa học tự nhiên của học sinh trung học cơ sở theo cách đánh giá của Pisa.vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...