Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/56753
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Dương Hoàng-
dc.contributor.authorNguyễn, Thái Minh An-
dc.date.accessioned2020-05-20T07:50:46Z-
dc.date.available2020-05-20T07:50:46Z-
dc.date.issued2019-09-
dc.descriptionTạp chí Giáo dục, Số 461 (Kì 1 - 9/2019)vi
dc.language.isovivi
dc.publisherTạp chí Giáo dụcvi
dc.subjectPhương pháp giảng dạyvi
dc.subjectNăng lực nhận thứcvi
dc.subjectToán họcvi
dc.subjectGiáo dục Trung họcvi
dc.subjectHọc sinhvi
dc.subjectTứ giácvi
dc.titleMột số biện pháp phát triển năng lực nhận thức toán học cho học sinh trong dạy học chương “tứ giác” (toán 8).vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...