Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/56803
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thị Thanh Hội-
dc.contributor.authorVõ, Thị Thúy Loan-
dc.date.accessioned2020-05-26T01:42:44Z-
dc.date.available2020-05-26T01:42:44Z-
dc.date.issued2019-09-
dc.descriptionTạp chí Giáo dục, Số 462 (Kì 2 - 9/2019)vi
dc.language.isovivi
dc.publisherTạp chí Giáo dụcvi
dc.subjectPhương pháp giảng dạyvi
dc.subjectSinh học 11vi
dc.subjectGiáo dục trung họcvi
dc.subjectChương cảm ứngvi
dc.titleVận dụng dạy học phân hóa để thiết kế và tổ chức các hoạt động học tập chương cảm ứng - Sinh học 11.vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...