Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/56915
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Văn Công-
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hoài Phương-
dc.contributor.authorHoàng, Thị Nho-
dc.date.accessioned2020-06-05T09:40:05Z-
dc.date.available2020-06-05T09:40:05Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.descriptionTạp chí Giáo dục, Số đặc biệt tháng 12/2019vi
dc.language.isovivi
dc.publisherTạp chí Giáo dụcvi
dc.subjectTrẻ rối loạn phổ tự kỉvi
dc.subjectQuản lý giáo dụcvi
dc.titleNâng cao chất lượng hoạt động các cơ sở can thiệp trẻ rối loạn phổ tự kỉ.vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...