Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/57143
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Đức Thuận-
dc.date.accessioned2020-08-19T14:05:05Z-
dc.date.available2020-08-19T14:05:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/57143-
dc.descriptionTạp chí Khoa học Trường ĐHSP TPHCM Tập 16, Số 11 (2019): 709-716vi
dc.language.isovivi
dc.publisherTạp chí khoa học ĐHSP TPHCMvi
dc.subjectChu vivi
dc.subjectDiện tíchvi
dc.subjectLật ngược vấn đềvi
dc.subjectGiáo viên tiểu họcvi
dc.subjectHình họcvi
dc.titlePhát triển một số kiến thức hình học cho giáo viên tiểu học bằng cách lật ngược vấn đề .vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Toán học (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...