Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/57152
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Văn Hiền-
dc.date.accessioned2020-08-30T02:09:18Z-
dc.date.available2020-08-30T02:09:18Z-
dc.date.issued2020-05-
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/57152-
dc.descriptionTạp chí Giáo dục, Số đặc biệt kì 1 tháng 5/2020vi
dc.language.isovivi
dc.publisherTạp chí Giáo dụcvi
dc.subjectGiáo viên Tiểu họcvi
dc.subjectViệt Namvi
dc.subjectGiáo dục Tiểu họcvi
dc.titleĐào tạo, bồi dưỡng giáo viên Tiểu học: kinh nghiệm từ một số nước phát triển và đề xuất cho Việt Nam .vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...