Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/57156
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Huệ-
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Kim Oanh-
dc.date.accessioned2020-08-30T02:48:38Z-
dc.date.available2020-08-30T02:48:38Z-
dc.date.issued2020-05-
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/57156-
dc.descriptionTạp chí Giáo dục, Số 477 (Kì 1 - 5/2020)vi
dc.language.isovivi
dc.publisherTạp chí Giáo dụcvi
dc.subjectThiết kế khóa họcvi
dc.subjectNguyên tắcvi
dc.subjectMô hình BLENDED LEARNINGvi
dc.subjectGiáo dục đại họcvi
dc.titleCác nguyên tắc cơ bản để thiết kế khóa học ở đại học theo mô hình BLENDED LEARNING hiệu quả.vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4tran-thi-hue-nguyen-thi-kim-oanh.pdf857.39 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...