Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/57156
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Huệ-
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Kim Oanh-
dc.date.accessioned2020-08-30T02:48:38Z-
dc.date.available2020-08-30T02:48:38Z-
dc.date.issued2020-05-
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/57156-
dc.descriptionTạp chí Giáo dục, Số 477 (Kì 1 - 5/2020)vi
dc.language.isovivi
dc.publisherTạp chí Giáo dụcvi
dc.subjectThiết kế khóa họcvi
dc.subjectNguyên tắcvi
dc.subjectMô hình BLENDED LEARNINGvi
dc.subjectGiáo dục đại họcvi
dc.titleCác nguyên tắc cơ bản để thiết kế khóa học ở đại học theo mô hình BLENDED LEARNING hiệu quả.vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...