Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/57163
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hữu Tuyến-
dc.date.accessioned2020-08-31T12:03:54Z-
dc.date.available2020-08-31T12:03:54Z-
dc.date.issued2020-05-
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/57163-
dc.descriptionTạp chí Giáo dục, Số 477 (Kì 1 - 5/2020)vi
dc.language.isovivi
dc.publisherTạp chí Giáo dụcvi
dc.subjectHoạt động giáo dục trải nghiệmvi
dc.subjectToán họcvi
dc.subjectGiáo dục Trung họcvi
dc.titleHiệu quả của việc tổ chức các hoạt động học trải nghiệm trong dạy học môn Toán cấp Trung học cơ sở .vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...