Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/58868
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.date.accessioned2022-11-18T08:15:27Z-
dc.date.available2022-11-18T08:15:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/58868-
dc.descriptionBÀI BÁOvi
dc.language.isovivi
dc.publisherTạp chí Tâm lý học xã hội, Số 3vi
dc.subjectcông tác xã hội trường học ở Mỹvi
dc.subjectbài học kinh nghiệm cho Việt Namvi
dc.titleNhững thay đổi trong mô hình công tác xã hội trường học ở Mỹ và bài học kinh nghiệm cho Việt Namvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Xã hội học (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...