Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/13235
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPGS.TS. Lê Thị Hoài Châuvi
dc.contributor.authorPGS.TS. CL. Aude Comitivi
dc.date.accessioned2015-08-13T08:33:59Z-
dc.date.available2015-08-13T08:33:59Z-
dc.date.issued2011vi
dc.identifier.citationTạp chí Khoa học ĐHSP TP HCM, Số 31 năm 2011vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/13235-
dc.language.isovivi
dc.subjectThuyết nhân họcvi
dc.titleNhững đóng góp của thuyết nhân học đối với việc phân tích giờ học trên lớpvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...