Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/14817
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTh.S.Hoàng Văn, Ngôvi
dc.date.accessioned2015-08-13T08:38:22Z-
dc.date.available2015-08-13T08:38:22Z-
dc.date.issued2004vi
dc.identifier.citationTạp chí Phát triển Giáo dục Số 12 - Tháng 12/2004vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/14817-
dc.language.isovivi
dc.subjectKhách hàngvi
dc.titleTìm hiểu hệ thống quản lý chất lượng toàn diện và khái niệm "Khách hàng" trong hệ thốngvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...