Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/14853
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTh.S.Trần Văn, Hiệuvi
dc.date.accessioned2015-08-13T08:38:27Z-
dc.date.available2015-08-13T08:38:27Z-
dc.date.issued2005vi
dc.identifier.citationTạp chí Thị trường Tài chính tiền tệ 01.11.2005vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/14853-
dc.language.isovivi
dc.subjectKhách hàngvi
dc.titlePhân loại khách hàng với việc xây dựng nền khách hàng bền vững của NHTM trong điều kiện hội nhậpvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...