Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/14989
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng La Phương, Hiềnvi
dc.date.accessioned2015-08-13T08:38:48Z-
dc.date.available2015-08-13T08:38:48Z-
dc.date.issued2011vi
dc.identifier.citationTạp chí khoa học, Đại học Huế, số 66, 2011vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/14989-
dc.language.isovivi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleVận dụng mô hình phương trình cấu trúc (SEM) để phân tích mối quan hệ giữa hành vi của nhân viên phục vụ, niềm tin khách hàng, giá trị khách hàng với lòng trung thành của khách hàngvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...