Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/14995
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTS. Phạm Xuân, Lanvi
dc.contributor.authorTS. Lê Xuân, Phướcvi
dc.date.accessioned2015-08-13T08:38:49Z-
dc.date.available2015-08-13T08:38:49Z-
dc.date.issued2011vi
dc.identifier.citationTạp chí Đại học Công nghiệpvi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/14995-
dc.language.isovivi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng khách hàng đối với sản phẩm nước chấm tại TP. Hồ Chí Minhvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...