Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/15290
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTS. Hà Nam Khánh, Giaovi
dc.contributor.authorthS. Trần Ngọc, Thivi
dc.date.accessioned2015-08-13T08:39:36Z-
dc.date.available2015-08-13T08:39:36Z-
dc.date.issued2011vi
dc.identifier.citationTạ p chí Đại học Công nghiệpvi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/15290-
dc.language.isovivi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleNhân tố tác động đến chất lượng dịch vụ của các chuỗi nhà thuốc tại TP. HCMvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...