Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/15569
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTS. Hồ Thủy, Tiênvi
dc.date.accessioned2015-08-13T08:40:26Z-
dc.date.available2015-08-13T08:40:26Z-
dc.date.issued2012vi
dc.identifier.citationTạp chí Khoa học, Đại học Mở TP.HCM- Số 4/2012vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/15569-
dc.language.isovivi
dc.subjectCông ty Bảo hiểmvi
dc.subjectQuản trị thương hiệuvi
dc.titleXây dựng chỉ số RBI - ROLE OF BRAND INDEX trong định giá thương hiệu công ty Bảo hiểmvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...